Politica de Returnare

1.Politica de Livrare

Livrarea produselor pentru comenzile ce depasesc valoarea 350 Ron se face GRATUIT . 

In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 350Ron costul livrarii este 18 Ron. 

NU se percep taxe pentru kilometri suplimentari (localitati aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat) insa timpul de livrare poate fi cu 1-2 zile mai mare. 

Livrarea se face dupa ce toate produsele comandate si rezervate la furnizori au intrat in stocul nostru, in 24 - 72 ore de la lansarea comenzii. 

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. 

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. 

Mentinam ca Infant.ro nu livreaza in strainatate. 

 SPRE PAGINA DE RETUR -> Verifica comanda sau proceseaza retur

 

2.Politica de Returare

Avem o politică de returnare de 30 de zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 30 de zile de la primirea articolului pentru a solicita returnarea.

Noi generam AWB-ul si se percepe o taxa de 25 RON pentru transport.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau neutilizat, cu etichete și în ambalajul original. De asemenea, veți avea nevoie de chitanță sau dovada achiziției.

Pentru a începe o returnare, ne puteți contacta la office@infant.ro, Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite o etichetă de expediere pentru returnare, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul. Articolele trimise înapoi fără a solicita în prealabil o returnare nu vor fi acceptate.
Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare de returnare la office@infant.ro


Daune și probleme
Vă rugăm să vă inspectați comanda la recepție și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.


Excepții / articole nereturnabile
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi bunuri perisabile (cum ar fi alimente, flori sau plante), produse personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau articole personalizate) și bunuri de îngrijire personală (cum ar fi produse de înfrumusețare). De asemenea, nu acceptăm returnări pentru materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. Vă rugăm să luați legătura dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la articolul dvs. specific.

Din păcate, nu putem accepta returnarea articolelor de vânzare sau a cardurilor cadou.

Din motive de igiena nu se accepta retur lenjeria sau alte articole intime ( ex.: pompe de san, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete, sutiene,etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid). De asemenea, nu se pot returna produsele purtate, folosite si cu etichete rupte. 

Schimburi
Cel mai rapid mod de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați articolul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, faceți o achiziție separată pentru noul articol.


Rambursări
Vă vom notifica odată ce am primit și verificat returnarea dvs. și vă vom informa dacă rambursarea a fost aprobată . Dacă este aprobat, veți fi rambursat automat pe metoda dvs. originală de plată. Rețineți că poate dura ceva timp ca banca sau compania dvs. de carduri de credit să proceseze și să înregistreze rambursarea.

 SPRE PAGINA DE RETUR -> Verifica comanda sau proceseaza retur